Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
SchouLiving
CVRnr: 41889241
Vænget 56, 6818 Årre
Info@schouliving.dk
Tlf: 22407557

 

Betaling
Hos SchouLiving kan du betale med Dankort, Visa/Dankort, VISA Electron, Mastercard, Visa og mobilepay.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Levering 
Vi tilbyder levering med GLS i hele Danmark. 
Levering til pakkeshop starter ved 39,- og levering til hjemmet starter ved 59,-.
Køber du for over 599,- får du gratis levering til pakkeshop. 
Ønsker du at afhente din ordrer på vores adresse, så koster det dig ikke noget. 
Leveringstiden er 1 til 5 hverdage. Vi gør selvfølgelig alt for, at levere din pakke hurtigst muligt. 

 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen af varen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til info@schouliving.dk. Husk at oplyse ordrenr og dine kontaktoplysninger. 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Pakken bedes sendes retur i dens original emballage 

 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Ikke afhentede pakker
Hvis vi får en 'Ikke afhentet pakke' retur til os, vil du få pengene tilbage. Dog refundere vi ikke for fragtomkostningerne.  

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

 

RESULTATGARANTI (ØJENVIPPE SERUM) 

Bemærk ved køb af vores øjenvippe serum, tilbydes fuld resultatgaranti eller pengene tilbage.

Betingelserne herfor er, at når du starter på at bruge din øjenvippe serum, er det vigtigt du følger vores instruktionsguide, som er beskrevet i indlægssedlen, som medfølger i æsken.

1) Du skal påføre øjenvippe serummen én gang dagligt i 16 uger.

2) Der skal tages billede fra uge 1, og herefter hver 4 uge til og med uge 16 (5 billeder i alt). Dette er den eneste måde vi kan sikre os, at produktet er brugt kontinuerligt. Ligeledes skal billederne være dato mærket, eks. i form af billeder taget med mobilen, hvor dato fremgår.

3) Er der ikke opnået det mindste resultat ved uge 16, så kontakter du os pr. mail (info@schouliving.dk) og fremlægger billederne. Og er der intet tydeligt resultat, får du naturligvis refunderet det fulde beløb.

4) Der skal kunne forevises en kvittering for, at produktet er købt gennem vores hjemmeside (schouliving.dk).

 

 

Varen sendes til:
SchouLiving

Vænget 56

6818 Årre 
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

 

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Vi videregiver dine oplysninger til GLS, som står for vores levering. 

Personoplysningerne registreres hos SchouLiving og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på SchouLiving.dk er Louise Schou


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@schouliving.dk 

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 13.12.2020